Servis a opravy plynových kotlů

1) Pravidelné servisní prohlídky – provádíme u kotlů jak v záruční tak pozáruční době dle pokynů výrobců.

2) Záruční opravy – pro záruční opravy námi instalovaných nebo jen do provozu uváděných spotřebičů stačí jen zavolat a domluvit opravu. V ostatních případech je nutné doložit datum uvedení do provozu autorizovaným servisem.

3) Pozáruční opravy – provádíme u uvedených značek do doby dostupnosti originálních náhradních dílů.

Kvalitně

Náš servis provádíme ve vysoké kvalitě za použití originálních náhradních dílů.

Rychle

Potřebujete-li rychlou opravu, objednejte si u nás havarijní servis.

Spolehlivě

Servisem plynových spotřebičů se zabýváme již přes 30 let.

1. Pravidelná servisní prohlídky

Naši technici jsou schopni identifikovat a opravit drobné poruchy dříve, než se stane větší problém, což Vám může ušetřit spoustu času a finančních prostředků. Pravidelné údržby plynového kotle provádíme u kotlů jak v záruční tak pozáruční době dle pokynů výrobců.

Pravidelně servisovaný kotel

Zvyšuje spolehlivost provozu

Přináší úsporu nákladů

Šetří životní prostředí

Má bezpečný chod

Vydrží déle a dobře sloužit

Neservisovaný kotel

Nevydrží ‍v ‍provozu dlouho

Má větší ‍spotřebu plynu

Může vážně poškodit okolí

Může být životu nebezpečný

Kdykoli se může porouchat

2. Záruční opravy

Pro záruční opravy námi instalovaných nebo jen do provozu uváděných spotřebičů stačí jen zavolat a domluvit opravu. V ostatních případech je nutné doložit datum uvedení do provozu autorizovaným servisem a pokud se jedná o opravu starší dvou let, pak i řádně sjednanou prodlouženou záruku.

Kdy?

Opravy a servis provádíme po dohodě se zákazníkem od pondělí do pátku v době od 8.00 – 16.30 hod. Pro neodkladné řešení oprav je možné domluvit havarijní servis v mimopracovní době.

Záruční oprava neznamená oprava havarijní a je plánována, jako oprava pozáruční. V případě požadavku na havarijní záruční opravu je nutné počítat s tím, že platba parkovného a havarijní sazba jsou vždy hrazeny zákazníkem a nemohou být uplatňovány v rámci záruky.

Upozornění

Závady, které nelze uznat jako záruční:

  • Závady vzniklé špatnou montáží.
  • Poškození výrobku vzniklé přepravou nebo mechanickým poškozením (včetně poškození oběhového čerpadla nebo zanešení primárního / sekundárního výměníku v důsledku špatné kvality topné vody).
  • Závady vzniklé v důsledku nevhodného použití výrobku.
  • Závady vzniklé nedodržením návodu pro instalaci.
  • Závady plynoucí z chybné nebo nedostatečné údržby.
  • Poškození a závady vzniklé vnějšími vlivy (např. vlhkem, elektrickým přepětím, mrazem, prachem…).

3. Pozáruční opravy

Provádíme u uvedených značek do doby dostupnosti originálních náhradních dílů.

Provádíme záruční i pozáruční servis značek:

Nejběžnější závady, které si zvládnete opravit sami:

Zkontrolujte, že přetlak v topné soustavě se pohybuje mezi 1 až 1,5 baru. Průtokové kotle mají většinou zařízení pro zvýšení tlaku v topné soustavě instalované zespodu. Kotle připojené na nepřímotopný zásobník a kotle elektrické mají dopouštění instalované individuálně.

Začněte kontrolou uzávěrů pod kotlem a u plynoměru. Ovládací páčky kohoutů směřují v otevřeném stavu v ose potrubí. Pokud máte jiný plynový spotřebič, např. sporák, ověřte zda hoří normálně. 

Pokud máte termostat ve kterém je nutné měnit baterie, zkuste je vyměnit, i když termostat výměnu ještě nesignalizuje.

Kontaktujte nás

Telefon: 733 579 826

WhatsApp: 733 579 826

info@seplyko.cz

Jméno a příjmení

Email

Telefon

Zpráva

Success

Váš formulář byl úspěšně odeslán!

Error

Váš formulář nebyl správně odeslán, zkontrolujte prosím výše uvedené údaje.